söndag 28 mars 2010

Dagen efter.



Gårdagen va ganska skoj. Det roligaste va att se Alexanders min när han kom till bordet där alla hans vänner satt. Han vart väldigt paff :-).
Vi satt på Sjätte tunnan och där var det medeltidsstuk. Ganska mysigt. Helt ok mat var det oxå. Mycket kött och korv, dock ingen potatis till utan surkål istället, blää :-O.
Och man hade ingen gaffel heller utan där fick man äta med sked och kniv, haha.

Efter att vi hade ätit och så, så gick vi vidare till Dubliner vid Hötorget. Rätt skön stämning där oxå, ett irländskt band som spelade, me like! Jag hade kul igår iaf, Lilian bjuder på en hel del skratt hon oxå, haha.
En sak som va skönt, det va att Björn aldrig fick nåt joursamtal. Riktigt najs.
Dock fick han det imorse, ut till Sigtuna skulle han oxå. Lite segt att inte få sovmorgon idag heller, men det är mycket pengar.

Jag har hunnit städa lägenheten oxå, även syrsornas bon.. Va dom e äckliga.
Funderar dock på att skaffa nya syrsor på Måndag, ifall det skulle passa tjejen från Geckomania. Och nu tänker jag se på lite Desperate housewives. Det går ett avsnitt på tv, men den har jag redan sett, thihi...

Bidde lite försening på inlägget då bilderna tog väldans lång tid på sig.... Hum. två timmar för sent haha...

1 kommentar:

Camilla sa...

Ah, MUSE..då är jag med på banan igen. Ni får säkert en härlig konsertkväll med dem :D Och kul att det blev så lyckat med födelsedagsfirandet igår!
Här råder lugnet idag, passade på att sova lite medan lillen sov. Hade iofs en av mina vänner här på förmiddagen och hennes tvååring..var inte så lugnt då måste erkännas. Ungar...
Och Johnny Depp, vilken skådis han är..wow! Jag är nog lite småkär i honom ;)