onsdag 3 mars 2010

Segast/tröttast vinner.



Träningsdag 3 avklarad. Skönt.
Det blev till och med ... 55 minuter cardio. 45 min på löpbandet och 10 min på crosstrainern. Måste säga att det är sjukt stor skillnad på crosstrainer och crosstrainer. Sats crosstrainer e skön jämfört med Flex. Fötterna domnar av efter tio minuter på den, skitdrygt.
Nåja. Tränade även armar och rygg.

När jag kom hem kom jag på att jag behövde tvätta och ville inte köra femtioelva maskiner tvätt här hemma så jag bokade på tvättstugan istället och det matchade perfekt. Fanns en tid klockan ett då jag kom hem så jag tog den. Sen dess har jag hållt igång i både tvättstugan, städat trappen och gjort rent i köket.
PUST!
Nu ska jag fanimej sova lite.
Hårfärg och syrsinhandling får bli av imorrn istället! Goodbajs!

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag har märkt att det är olika från crosstrainer till crosstrainer där jag går, trots att det är samma märke! Har hittat mig en favorit, blir nästan sur om den råkar vara upptagen när ja gkommer dit.

House of Metal..jaaa..jo jag vill dit! Men har tyvärr inte råd efter min resa till Sthlm :( Var där ifjol och såg bla Danko Jones, var ett jäkla röj :D