tisdag 16 mars 2010

GÄSP


E riktigt jävla trött just nu. Har varit det i några dar nu, allt tränande tar ut sin rätt.
Har precis jobbat kväll och ska hoppa i säng strax. Först måste man få varva ner lite efter jobbet bara.

Jojust ja. Idag hjälpte jag Therese att flytta. Hon och hennes.. fd kombo har bråkat. Eller nä... hennes kombo har hetsat henne väldigt alldeles för mycket på sistone om att hon måste hitta eget, då kombon "äger" hyresrätten.
Så idag flyttade Therese hem till sin morsa, i väntan på att få hitta en egen lägenhet.
Man kan ju fan inte ha nån som flåsar en i nacken jämt och ständigt. Skönt dock att kunna få hjälpa till lite. Hon ställde upp på mig när separerade med mitt ex och då fick jag bo där i några månader innan jag hittade eget.

I Söndags blev det träning oxå. Och igår.
Igår körde jag en timmes kondition, riktigt najs. En kvart på crosstrainern, en kvart på motionscykeln och en halvtimme på löpbandet. Skönt att variera lite.
Imorrn tänker jag dra till gymmet igen, får nog bli kondition igen tror jag.

Nu ska jag borsta tanden lite och sen mysa med karln i sängen innan man slocknar.

Inga kommentarer: