lördag 27 mars 2010

Partaj!

Nu har jag gjort i ordning mig för kvällen. Till slut hittade jag kläder att ha på mig för kvällen. Det är fan en enkel sak för oss tjejor.
Gubben min står i duschen och efter det drar vi till Sjätte tunnan som ligger i gamla stan. Där ska vi fira Alexander, Louise karl som fyller 23 år.
Han vet inget, hoppas vi. Hon har sagt att dom bara ska ut och äta middag ikväll, hihi.
Skojsigt!
Idag tänkte jag dessutom leka lite blind. Vill inte ha glajjorna på mig, synd bara att man inte tagit tag i att skaffa linser än, det hade varit mkt bättre än att se suddigt. Nåja, Björn får vara mina skarpa ögon ikväll.

Jojust ja, dom vi ska se i sommar i Zinken är MUSE. Bra band och tydligen väldigt bra live, så jag ser fram emot att få se dom i sommar. Tjoho!
Känner mig verkligen på glatt humör nu, även fast jag varit uppe sen sju imorse då Björn fick ett joursamtal...
Vi lyckades förresten ta oss till gymmet till slut och tränade bröst och triceps. Bänkpress och flyes.. Inga maskiner här inte utan fria vikter, och det kändes faktiskt mycket bättre. Det får jag köra på själv nästa gång jag tränar.

Nu ska jag återvända till musiklyssnandet, och lyssna på "årets hit Curly Sue...", hur många år på raken blev det inte året hit?? Alldeles för många och jag är så less på den låten. Nåja, ni får ha en bra kväll, det kommer jag med all säkerhet att ha!

Inga kommentarer: