onsdag 10 mars 2010

Balkong.

Då har man varit och tränat idag. Det gick mycket bättre idag än igår. Så framåt går det.
Och idag blev det 30 minuter powerwalk + axlar + triceps + bröst + 15 min powerwalk.
Så det kändes bra.

Nu börjar snön verkligen att smälta. Jag hoppas verkligen inte det kommer nå mer snö nu, för nu får det vara slut på vintern.
Torkade undan lite damm från bordet och stolen ute på balkongen, tänkte att jag städar lite mer där när snön smält bort helt och hållet.
I år tänkte jag ta hjälp av mamma och faktiskt se till att få lite växter på balkongen, hur mysigt blir inte det?
Det får man väl göra senare sen dock, men det är nåt jag ser fram emot.

Björn har hämtat mina vårjackor hemifrån oxå och lämnat eller ska lämna dom till skräddaren. Bådas dragkedjor e trasiga... :-(
Jag och dragkedjor e fan inte dom bästa vännerna i stan.....

Näfan, nu ska jag duscha och sen få lite mat i mig.

Inga kommentarer: