torsdag 11 mars 2010

Bortgång.


På sistone har två personer jag känner gått bort.. Min gammelmormor och en elevassistent på jobbet. Ganska väldigt trist..
Men deras tid var tydligen kommen.
Jag har ju inga far- och morföräldrar kvar i världen till skillnad från många andra. Men jag kan på ett egoistiskt (men ändå inte, då jag aldrig lärde känna dom så väl) sätt tänka att jag slipper bli ledsen då dom ska dö..
Björns farmor dog förra året och det va jobbigt för honom och hans familj...
Nåt jag är grymt rädd för, det är när den dagen kommer för min mamma, vill inte ens tänka på det.

Näfan, ska iväg och jobba och tänka på annat än döden idag.

2 kommentarer:

Jenni sa...

Ja suger när människor dör..men man kan alltid hoppas att dem återföds till nåt annat i världen..typ en underbar delfin eller örn ;)

Nej nu ska inte jag heller tänka på döden för vill inte ens tänka på att nåt ska hända familjen, speciellt mamma :(( Nu ska vi tänka på positiva saker och att alla är lyckliga och glada :))

Kramar på dig

Camilla sa...

Ledsamt förlora någon man tycker om...är ju så definitivt när någon dör :/ Och mammor ska leva för evigt! Det har jag bestämt!

Ang presenten..har inte råd med restaurangbesök :( är superpank sen jag vari Sthlm..suck. Men det där med små lappar om tex massage o så kan ju vara nåt! Tack för tipset :)