tisdag 30 mars 2010

Ensamhet.

Då e jag igång me träningen igen.
Hoppade ju träningen då jag verkligen inte hade orkat med det.
Idag gick jag i rask takt på löpbandet i 30 minuter. Sen körde jag lite rygg + bröst + mage och axlar. Blev en liten mix, det va skönt. Och nu har jag precis ätit lite sushi. Mums!Idag har jag jobbat ensam oxå. Henrik e fortfarande sjuk och stannar hemma även imorrn, så jag får ta hans dagpass. Sen har jag jobbat klart för veckan, wünderbart!
Men det är lite segt att jobba helt själv tre tiotimmarsdagar, det är grymt skönt att få lite avlastning klockan två, Tis-, Ons- och Torsdagar... Nåja, jag överlever.
Idag får jag dessutom leka lite gräsänka igen. Björn har en del att göra på jobbet, dom håller på att bygga om kundmottagningen lite så det lär ta lite tid, så som det såg ut idag. Åkte till hans jobb och fick en massa pussar (tog mig en massa pussar).

Jajust ja, deklarationen har jag fått oxå. Får tillbaka lite över 9000:- och det va ju fan inte helt fel! :-) Det mesta kommer att gå åt till semestern men en del ska gå till ett nytt terrarium åt Hjördis. Den hon har nu e sliten och inte den snyggaste...

Nu ska jag se på lite mer DH...

2 kommentarer:

Jenni sa...

Fan vad lyxigt att få tillbaka 9000 ;) Själv måste jag betala tillbaka några tusen :(

Camilla sa...

Grymt bra få tillbaka så mkt! :) Får själv tillbaka nån tusing, men den går nog raka vägen till matkassan skulle jag tro.

Och tack! Ska bli skönt få jobba lite, täppa igen hålet i min cv :) Lär nog bli dött på bloggen, iaf tills jag törs blogga på arbetstid..mohaha