torsdag 25 mars 2010

Nätverkshårddiskar.


Ska man inte lita på till fullo.
Det har jag lärt mig nu.
Jag skulle leta upp en före och efter bild på mig gällande träningen, men kom inte åt mina bilder när jag försökte komma in på hårddisken. Den va helt död.
Så jag drog ut strömkabeln i en minut och försökte igen. Ingen respons. Började svettas lite då. Testade igen. Återigen hände inget. Började svettas ännu mer.
Sen drog jag ut kabeljäveln igen och lät den vara utan ström en längre stund. Efter fungerade skiten. Pust.
Så just håller jag på att överför bilderna från den disken till min gamla hederliga Lacie.
Hoppas det går bra....

Har varit och tränat idag. Först gjorde jag lite frukost åt karln på sängen och det gillade han :-).
På gymmet körde jag 15 minuter på crosstrainern innan tårna började domna bort, sen 15 minuter på löpbandet. Efter det bidde det till att träna upp armarna lite. Biceps och lite rygg på det. Tog fan 35-45 kg på latsdrag. Kändes bra. Och lite extra på en armövning oxå.

Och där dog disken igen.. *suck*
Ska försöka fortsätta föra över resterande bilder. Lär ta ett tag.

1 kommentar:

Camilla sa...

Oh no! Jobbigt! Jag skulle gråta ihjäl mig om jag råkade ut för nåt sånt och mina bilder försvann, hugaligen!