söndag 7 mars 2010

Lock för örat.

Va fint man kan göra med Paint, inte sant..? Dags att skaffa sig Photoshop igen.


Det brukar man ha till och från. Men det här e nå fruktansvärt. Så här mycket lock för örat brukar jag INTE ha. Hela vänsterörat e typ avstängt, så där obehagligt avstängt.... Uscha.
Och snorig har man blivit idag så det är väl bara att glömma att träna idag.
Kanske ska man ta en promenix runt Fruängen istället?

Idag hade vi tänkt att blåsa ur tv:n igen. Min tv... Eller ja, vår. Men den fick iaf sig en liten inflyttningsskada när Björn glömde att täcka över den när han slipade väggen bakom efter att ha bredspacklat den...... Så tv:n fungerar lite som den vill, ibland visar den bild, ibland flimmer.
Vi va väldigt nära att köpa en ny tv igår när vi va till Elgiganten. Men vi kom på att vi kanske ska ge Samsungen en chans till att bättra sig, annars blire väl skroten för han.

1 kommentar:

therese sa...

thank you!
Första gången i mitt miv som jag har en vit randig tröja. Men jag har bara fått positiv respons när jag hade den så det kändes bra=)

Jadu..detta med bilar.
fattar inte att jag kan ha sån otur med skiten.
Hur går de med eran audi nu då?
E den perfekt nu eller??