fredag 26 mars 2010

Räkningar...


SUGER SÅ JÄVLA HÅRT, speciellt när det finns så många utav dom vissa månader.
Denna månad var elräkningen värst, 1100:- (brukar ligga på ca 400:-)..... För en kort jävla period oxå. Fucking sick.
Happ, då va man fattig för resten av månaden. Kul jul.
Dock har jag skaffat en sån här "mina utgifter"-applikation på mobilen, så har man mer koll på vart alla pengar tar vägen.

Ska äta lite frukost och försöka att inte tänka på pengar.
Sen drar jag till gymmet och gör av med lite aggressioner i form av att jag får köra lite mer vikter. Frågan är om jag ska köra ben/mage eller bröst/axlar/triceps. Nåja, det återstår att se......

1 kommentar:

Camilla sa...

Räkningar suger! Imorgon ska jag betala mina. Hyran, banklånet och dagisavgiften, sen är varenda öre borta :( Hate it!