tisdag 23 mars 2010

Jobba, träna, äta, skita, sova.. Jobba, träna, äta, skita, sova...

Känns som det bara är det mitt liv går ut på just nu.
Kanske inte just i den ordningen men ändå.


Även idag har jag tränat en timmes cardio. Blev 20 minuter på crosstrainern och resterande tid på löpbandet. Gjorde väl av med ca... 360 kalorier. Man hade ju kunnat hoppas att en timmes cardioträning förbränt 1000 kalorier istället men icke.
Just väntar jag på att karln ska komma hem.
Hämtmat igen. Ingen av oss orkar laga mat just nu. Igår blev det sallad och samma idag igen. Dock kycklingsallad idag istället för avocadosallad.
Skönt att man bara har en tiotimmarsdag kvar den här veckan, och den kommer imorrn.

Pratade med morsan idag. Ska till Plantagen med henne på Fredag tänkte jag. Knata runt lite där och hitta passande blommor och krukor till balkongen. Morsan får nog hjälpa till en del, men det är hon nästan skyldig mig med tanke på att man hjälpt henne flytta och köra runt grejer överlag :-).
Så vi får köra runt i Audin den dan, frågade precis Björn 0m det gick bra och det gjorde det. Vågar fan inte stanna nånstans med Saaben om jag inte vet redan innan att den får vila i minst en timme... Huvva.

Inga kommentarer: