fredag 5 mars 2010

Alice i underlandet.

Till att börja med måste jag lägga in en lite söt bild på mitt lilla husdjur. Flirtig som hon är. Diggar sättet hon ligger på dessutom, "armarna" under kroppen.. Jag tänker skita i träningen idag. Ingen idé om det blir likadant som igår när jag tränade, att kondisen suger så hårt. Har fortfarande lite ont i halsen men det känns som att det är på väg att bli bättre.


Tänkte slappa lite en stund nu, käka lite frulle, se på tv och sen dra iväg till Zandra och fiketifika lite.
Fan, hon ska ha barn när som helst nu typ, eller ja... om två veckor kanske det är då.. men det är när som helst för mig med tanke på att ungarna ibland vill ploppa ut tidigare!


Ikväll blir det bio!
Alice i underlandet i Heron city. Yay! Har hört en massa gott om den filmen, så det ska bli spännande att se den.

1 kommentar:

Camilla sa...

Mmmm..Johnny och Burton..mums! Vill oxå se den här filmen snart :-D

Vore aproligt följa med på en kryssning! Ska köpa en triss bara, håll en tumme!