söndag 7 mars 2010

UPP.

Den kollar vi på just nu medan maten lagas. Inte så mkt att laga iofs, kött med pommes och sallad.
Måste säga att den här filmen oxå är underbar! Vilka Disney/Pixar filmer är inte det??? Med tanke på att jag inte kan träna, och inte heller ska.. så får jag nöja mig med att se på en massa härliga filmer istället!
Måste säga att det nu börjar göra lite ont i näsan efter allt torkande..

Har även beställt denna! Första säsongen, tjoho!
Eller ja, Björn rättare sagt med tanke på att han höll på att beställa hem en del filmer.. så han fick äran att beställa hem lite DH till mig :-).

Nu ska jag se ifall karln vill ha nån hjälp i köket.

1 kommentar:

Camilla sa...

Oooh, aldrig dumt med lite DH! Första säsongen vore kul att se igen..var ju ett tag sen man såg den. Hoppas du börjar må bättre!