lördag 13 mars 2010

Träningsdag 5 v. 10

Det blev lite fiasko över dagens träning.
Körde ben idag. Sist jag körde ben va jag oxå tvungen att avbryta träningen, eller åtminstone korta av den rejält.
Idag körde jag 30 minuters powerwalk, därefter benböjs, benpress, benböjs igen (annan maskin dock), mage, och sista övningen jag pallade var vadpress. Hade ett set kvar när jag började känna mig svimfärdig.
Så jag sket i setet och ställde mig på löpbandet istället och tänkte köra där, men då jag ställde mig där kände jag mig fortfarande lika svag och klen som när svimningskänslan kom så jag sket i att träna mer då. Trist... Men det har nog med min långvariga jävla hosta att göra. Den gör så att astman kommer igång, och får man inte luft, ja.. då säger det sig självt :-(.


Gårdagen va trevlig. jag och Björn åkte hem till Jenny och vart bjudna på människopellets (chivapchici eller hur det stavas) med ris, paprikasås och sallad. Sen glodde vi på Babysitter wanted och en sjukt dåligt film som heter Sight. Kolla fan inte på den. Vetefan hur regissören tänkte när han trodde att den skulle vara bra. Självklart trodde vi att om vi kollade klart på filmen så fick vi reda på allt i slutet. Men icke! Det mina vänner, är en dålig film, med såna skitslut.

Om några timmar blir det middag hos Björns familj. Jag sitter här i soffan och degar och Björn är redan hemma hos sin familj och skottar snö med sin farsa.
Jajust ja, vi såg 2012 imorse. Den va inte så bra som jag hade hoppats på. Personerna som det handlade mest om hade på tok för mycket flyt tycker jag, inte för att filmen e så verklig i sig, men det är fanimej inte kul när det blir så osannolikt. Annars var det en del balla effekter.

2 kommentarer:

C sa...

Kanon få tips på filmer man INTE ska se! Så slipper man slösa tid på sånt :)

Trist med träningen hörru, hoppas det går bättre nästa pass! Och var har du tagit vägen? hoho?!

Camilla sa...

Förresten..det där mordet..området där det ägde rum, händer bara massa skit där. Invandrargäng som drar runt. Vet dock inte om det var just det i det här fallet, men lär väl komma fram snart misstänker jag.