fredag 26 mars 2010

Helt slut.


Det tar fan på energin att vara ledig, eller så kan det vara så att man gick upp lite väl tidigt i morse.
Idag har jag hunnit träna, fika med Zandra, handla lite blommor och örter på Plantagen med mamma + att vi hann till Farsta centrum och så har jag hunnit handla lite med Björn oxå. Hittade bra presenter till Alexander som vi ska fira imorrn :-). Och så har vi precis tittar klart på "Landet för länge sen", minns du den?

Imorrn ska jag träna, får se ifall det blir med Björn eller inte och så ska vi tvätta bilarna. Sen blir det party för hela slanten :-).
Nu orkar jag inte skriva mer.. Ska lägga mig bredvid min karl och nästan däcka i soffan... Måste bara ta hand om tvätten i maskinen först.........

1 kommentar:

erica sa...

ååå landet för längesen.. älskade den!