torsdag 18 mars 2010

Halvnaket

Såg mig själv i spegeln i morse och hade lite önsketänkande.

Ja, så mycket skulle jag vilja minska i vikt, och just på dom ställena tack.
Det kommer att ta lite tid till, men fortsätter jag träna som jag gör nu (och håller igen på det onyttiga) så fortsätter det att bli resultat. Jag har ju redan märkt att jag blivit fastare. Mycket av fettet på magen och benen har istället förvandlats till muskler. Och så har man samtidigt fått mindre celluliter on the legs.
Hum. Nu är vi i mitten av Mars. Och jag ska hårdträna tills i slutet av Maj tänkte jag. Orkar jag? Det ska jag fanimej! Jag har alltid varit sån att jag gått in hårt för en sak för att sedan skita i det/tröttna på det efter ett tag men nu vill jag fan inte.

Me and the vikts. Inte för att jag använder nån av dom där stora, haha!

Nu ska jag se på ett avsnitt av DH, äta lite lunch och sen göra i ordning mig för jobbet.
Ha en bra dag! Det ska jag se till att jag får.

1 kommentar:

Camilla sa...

Kämpa på, du gör det förjäkla bra!!