lördag 6 mars 2010

Crap, I'm sick.




Frisk och fin, or fucking not!

Då blir det ingen träning idag heller. Halsen säger tokigt mycket ifrån på både morg ar och kvällar, under dan känns det ok. Trist. Jag vill ju träna!!

Alice i underlandet va underbar! Riktigt sjuk och underhållande. Tyckte bara att den tog slut för fort, hade velat ha MER! Får la köpa den filmen oxå så fort den kommer ut. Nästa gång jag ska på bio måste jag se Farsan. Fares Fares gör grymt roliga filmer :-).

Nu ska jag nog göra i ordning lite te eller käka massor av Vicks-tabletter.

3 kommentarer:

Jenni sa...

Krya på dig syrran!!

Camilla sa...

Krya på dig! Hade du bott närmare hade jag skickat över lite fika! Har frysen full :)

Camilla sa...

Krya på dig! Hade du bott närmare hade jag skickat över lite fika! Har frysen full :)