torsdag 4 mars 2010

Dålig träningsdag.. dag 4...


Minns du den här låten? Den lyssnade jag på grymt mkt som tonåring. Den är riktigt skön att träna till iaf! Och lite gungigt blev det när jag spelade in den, haha...

Igår kände jag mig lite hostig, du vet.. när man börjar få lite ont och samtidigt slem i halsen, men tänkte att det inte va nåt.
Idag kändes det likadant innan jag skulle iväg och träna. Men när jag väl började traska i rask takt på löpbandet kände jag mig grymt anfådd efter bara tio minuter.
Så jag hoppade av och tänkte att jag skulle köra med kondition efter att jag tränat benen lite. Gjorde 2 benböj-övningar och en benpress. Sen va jag helt färdig. Och svårare att andas var det oxå. Så jag tänkte, ska skiter i resten av övningarna då och kör 20-30 minuter på motionscykeln men icke. Det fick bli fem minuter på den där cykeln och sen slängde jag in handduken! Inte bra att träna när man e lite smått sjuk..... Crap.

Nåja, lite träning fick jag iaf... Men det är väl inte mycket att skryta om direkt.
Just nu håller jag på att färga utväxten min, 20 minuter kvar tills det e färdigt och redo att sköljas ur.
Syrsor har jag köpt idag oxå, storleken mindre än dom vi redan har... Och så har jag gjort rent i alla backar/lådor dom ligger i.
Och förresten, dom har börjat låta nå grymt mycket mer än förut.. Eller ja, dom har typ varit tysta, tills i Onsdags förra veckan.... Kan det ha med årstiden att göra som Louise karl säger, eller trivs dom bättre?

Nu ska jag läsa lite SOLO och samtidigt dricka te och äta massor med Vicks.

Inga kommentarer: