måndag 8 mars 2010

Fika med mamma

Just nu sitter jag här i soffan och bara är... känns det som.
Näsan och halsen mår mycket bättre än dom gjort dom senaste dagarna. Lite svårt har jag att andas med det är därför man använder bricanyl ibland (sånt där tjafs för astmatiker). Jag ska träna idag. Måste. Behöver. Ska.


Försöker få tag i en snubbe på en markisfirma oxå. Vi ska byta ut våran som vi har på balkongen. Den har typ varit rutten och vidrig sen vi flyttade in. Personen som installerade den gjorde inte det bästa jobbet då han/hon inte tänkte på att markisen som infälld helst ska vara under balkongen (allt vatten och annat skit har konstant runnit ner på markisen). Nåja, bättre jobb denna gång kanske?


Snart kommer mamma oxå så ska vi fika, igen. Hon har inte sett Hjördis och det är väl på tiden. Ska skrämma henne lite mer våra .. mindre trevliga syrsor oxå hade jag tänkt mig, mohahahahahaha!

Inga kommentarer: