måndag 29 mars 2010

Pannkisar!

Bidde ingen träning idag. Kände verkligen för det. Dels kände jag mig för trött och dels var jag tvungen att åka och hämta syrsor åt Hjördis.
Hade dessutom inte ätit nån frukost utan bara lunch och det är ju inte så bra att träna på så lite mat i magen. Nåja, Zandra messade mig och frågade ifall jag inte ville komma över och käka några pannkisar och det va man inte sen att tacka ja till.
Björn skulle ändå se på ishockeymatch med en polare så..

Nu har jag iaf släppt in några syrsor till Hjördis, får se ifall hon e sugen på att äta några.
När jag hämtade syrsorna fick jag förresten se den minsta leopardgeckon. Precis nykläckt och jättefin.

Kolla förresten in den här videon, vilket brutalt fall. Riktigt obehagligt.
Nu ska jag se en helt annan filmsnutt, den bästa serien och det är ju självklart Desperate housewives.

1 kommentar:

Camilla sa...

Mmm, vad gott med pannkakor! Måste jag nog fixa till här under påskhelgen :)