torsdag 18 mars 2010

Börjar tröttna..

Löpbandet kallar.....

lite.
Men det är inte så farligt, än ska jag inte ge upp. Ska fanimej köra hårt ända fram till sommaren!
MEN. Träningen är fan jobbig när man försöker tränar så många dar som möjligt per vecka, inga sovmorgnar när man egentligen har det för då ska man till gymmet istället och efter att ha jobbat dagpass (10 h utan rast och vila) så ska man iväg o träna efteråt.
Det är tufft vissa dar, och det tar fan emot som fan ibland.. Men det går. Igår var jag tröttare än tröttast. Höll på att däcka här i soffan och det är det värsta jag kan göra på en vardagskväll. Har så satans svårt att orka kliva upp igen för att gå och lägga mig i sängen istället... Så det brukar bli så att jag sover hela natten på soffan istället.
Well well. Nu åker träningskläderna på.
Igår blev det förresten en timmes rask promenix. Tur att man stretchade efteråt! :-)

Inga kommentarer: