lördag 20 mars 2010

Stressar upp mig...


för säkert ingenting..
Men jag gillar inte när jag inte hittar där jag kör. Jag är planerare i grund och botten. Måste hitta. Måste veta.
Ska iväg om en stund och plocka upp min karl, och säkerligen några av hans vänner (och få leka chaufför) på Birkaterminalen. Jag hittar nog till Stadsgårdsleden men vet inte riktigt vilken väg jag ska ta. Antingen kan jag åka från Hornsgatan ner till Södermälarstrand, men sen vete fan, eller så kan jag köra över från Gullmarsplan till Götgatan, därefter ner på Folkungagatan som leder ner till Stadsgårdsleden.. Blir nog det sistnämnda. Sen vet jag inte riktigt var man kan svänga, eller ska till terminalen. Och det stressar mig nå fruktansvärt. Eller var man kan stå och vänta, eller hur tidig jag blir.. *suck*

Nåja, det löser väl sig på ett eller annat sätt. Kör man fel så får man väl vända nånstans. E ju inte hela världen men jag vet att jag stressar upp mig ännu mer då. Bläääää.
Men jag vill ju gärna hämta honom då han bruka skjutsa mig lite hit och dit ibland.

Näfan, nu ska jag ta och fräscha till mig lite, har precis tagit mig en dusch efter en timmes cardioträning. Massagen var för övrigt underbar.

1 kommentar:

Camilla sa...

Gillar inte heller när jag inte vet exakt hur man ska köra..är nog därför jag aldrig kör :/ Hoppas det går bra iaf, det där grejar du :D

Det där jobbet..inget verkar förhandlingsbart :( Jag vill inte ha det, kan inte tacka nej heller om de erbjuder mig det..då riskerar jag bli av med a-kassan..livet suger just nu :/