torsdag 1 april 2010

Ledighet=sovmorgon?






Närå, här sovs det inte.
Gick upp för 40 minuter sen innan Björn åkte hemifrån.
Sitter här i min rosarandiga morgonrock och funderar på hur jag ska göra idag.

Om en halvtimme öppnar barnmorskemottagningen i Älvsjö, därefter hade jag tänkt dra till gymmet, men jag måste nog hem emellan då Flex inte öppnar förrän 10.
Segt.
Jaja, det blir nog bra, hoppas bara på att jag inte hinner bli trött och slö här hemma medans jag väntar på att gymmet ska öppna...

Christian hörde av sig igår oxå, han ville haka på till Elmia. Lilian jobbar så då åker han med oss själv. Full bil blir det dessutom, Johnny och Maikel ska med oxå. Pax för att sitta fram.. Eller det kan jag nog inte paxa, får tränga in mig där, fan sitta bredvid Johnny blir inge bra, haha. Men kul ska det bli med Elmia, har aldrig varit där förut, så det va väl på tiden i år :-).

Inga kommentarer: