fredag 16 april 2010

Några grejer ni inte visste om mig, eller kanske visste ändå?!


  • Jag är ett påläggfreak, ju fler pålägg på mackan, desto bättre
  • Jag är sämst på det här med pengar, jag = slösa
  • Egentligen är jag allergisk mot katt och har alltid varit men har levt med katter i ca 23 år...
  • Jag är lat, oj vad jag kan vara lat...
  • Jag är finsk, men gillar varken bastu eller öl, e jag verkligen finsk?
  • Jag stressar väldigt mycket, och i onödan många gånger
  • Jag tycker det kan vara riktigt upphetsande att se på porrfilm, med eller utan karl..
  • Jag är inte som alla andra, jag har en mjölktand kvar i käften, hehe
Nåja, det får räcka för nu, det va inget smaskigt sådär egentligen, får se ifall jag kommer på nåt mer nån gång i framtiden..

Jävla trist väder idag, självklart.
Men vafan, vädret ska icke få mig på dåligt humör..

1 kommentar:

C sa...

Spännande det där med mjölktanden! Kan de sitta kvar hela livet eller vad? Du är lite udda hörru ;)

Hoppas allt är väl. Jag har lite ont om tid nu när jag börjat jobba..känns trist att jag inte kan hänga med sådär i mina favoritbloggar sådär som jag gjorde förut :( Hade jag fått lön hade jag gärna hakat på på er kryssning!