tisdag 6 april 2010

Konstigt det där.



Klicka gärna!

Sen jag började träna stenhårt har jag kört både styrka och cardio. Det är några enstaka dagar då jag endast kört cardio. Börjar fatta grejen nu... Seg som jag är.
Ställde mig på vågen och där stod det 73 kg. Min startvikt va 75,2 om jag minns rätt.
Så under en månad har jag endast gått ner 2 kg. Men det kan inte stämma.
Då har jag gjort om väldigt mycket fett på kroppen till muskler istället för när jag nyss kollade mig i spegeln såg jag väldigt mycket smalare ut än innan hårdträningsperioden började. Jag har plattare mage, fastare lår och armar och jag känner mig starkare oxå + att det mesta utav celluliterna på låren har försvunnit.
Så det där med vågen litar jag inte alls på längre. Man skulle ju måttat sig som sagt men det tog jag mig inte tid för.

Nåja, det jag vill säga är att jag är riktigt duktig som tränat så hårt under Mars månad *klappar mig själv på axeln* :-).

Inga kommentarer: