tisdag 6 april 2010

*glader*

Är precis nytränad, borde kanske gå och bli nyduschad oxå.
Träffade på min träningspolare idag. Hon som inte dök upp igår.
Hon hade helt och hållet glömt bort att vi skulle ses, så kan det gå.
Men, vi tränade ihop idag och det blev 10 min på crosstrainern, 20 min på löpbandet, 20 min motionscykling och 10 min på trappmaskinen. Och det gick mycket fortare att träna med en träningspolare! Lövly! Fast vi kommer nog inte träna mer tillsammans denna vecka då hon bara tränar förmiddagar, och jag kan bara imorrn men då har hon tvättid. Nåja, some other time, och nåt att se fram emot då :-).


Dags för mig att köpa nya träningskläder känner jag, dessa luktar det urk om efter en stunds tränande.. insvettade kläder liksom, även fast dom tvättas efter varje träning.. Så, det får bli en liten shoppingrunda nån dag.

Jag hamnade på en fin Flex-lista denna månad oxå!! Riktigt skoj och peppande! *klappar mig själv på axeln*

1 kommentar:

Friskriven sa...

Cooolt med listan! :)JÄVLAR vad du tränar!

när kan vi ses?