tisdag 13 april 2010

Nu händer det lite grejer..


Lite fina bilder på min sötnos :-)

Jag har som vanligt tränat, blev en timmes fettförbränning och tillsammans med Eva, trevligt, trevligt.. Fick reda på att hon e halvfinne oxå, där ser man, haha.

Cocktailtomaterna
Blommorna, vad det nu än blir för nåt...
Och timjan..

Mina blommor och grönsaker har börjat växa till sig lite nu. Passade även på att planerat några luktärter i den stora lådan då dom ska planteras i mitten av April...
Tomaterna började växa först och nu är även timjanet på väg, yay!
Jag har blitt mycket bättre på att vattna mina växter och blommor som jag har här hemma, det blir ju så när jag vattnar det jag planterat, då kan jag lika gärna passa på att vattna allt annat, då dom gror en massa nya skott dom med :-).
Skoj!

Ska hoppa in i duschen om en liten stund, sen äta lite lunch och därefter bli tömd på lite blod. Måste dock se till att dricka mycket vatten med tanke på att jag tränat idag.

2 kommentarer:

C sa...

Vad duktig du är :) Själv har jag ihjäl alla växter som kommer i min väg :/

therese sa...

haha vad duktig du är gumman!!
Väster o allt..vuxenpoäng!