onsdag 14 april 2010

Lista..

Sitter just nu och slökollar lite på Van Helsing medans jag väntar på att Björn ska komma hem.. Har jobbat och tränat i vanlig ordning idag..

Snodde den här listan från Therese förresten..
Den handlar såklart om min älskling

Vad heter han: Björn
Vad har han för favoritfärg?: Garanterad blått, all hans inredning i Haninge va i den färgen...
Vad har han för ögonfärg?: Blåa och riktigt fina.
Klädstil: Arbetskläder för det mesta, annars jeans och t-shirt.
Har han färgat håret nån gång: Nopes..
Har han klippt sig någon gång: Räknas rakning hemma?
Har han piercat sig: Nix.. Inga hål på honom..
Dricker han: Ibland så :-)
Röker han: Nopes, det är det värsta han vet.
Vad har han för mobil: Nokia som suger.
Vad vill han bli när han blir stor: Jag tror inte han vet vad han vill bli, han trivs bra med det han gör idag.
Vad har han för färg i sitt rum: Vardagsrummet? Sovrummen? Vi bor ihop...
Har han någon/några systrar: Jopps, två supertrevliga och långa yngre såna..
Har han någon/några bröder: Nopes.
Vad är hans favoritmat?: Kött! Entrecôte, men marinerade kycklingvingar e stor favorit.
Vilken mat hatar han?: Ingen.. Eller njae, han gillar inte sallad, det är ju till för kaniner..
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Betala av bil eller lägenhet..
Vad heter hans pappa och mamma: Pappa heter Krister och mamma Lovisa.
Vad brukar han göra på helgerna: Om han inte jobbar så ser han på film, umgås med mig eller lyckas kanske nån helg ta sig till gymmet.
Hur/var träffades ni första gången?: Genom spraydate, och första dejten hade vi på en kvarterskrog i Skarpnäck..
Hur gamla var ni då: Jag var 25 och han 24 (lammkött?)..
Vad påminner dig om honom: Vinigummin, likören Xante, popcorn...
Vad var det första han sa till dig: Med mitt sämsta minne så minns jag inte, eller jo.. Har för mig att han skrev nåt om ifall "verkstadskläder oxå räknas som hett" (hade skrivit i Spraydate att jag diggade brandmän och poliser, dvs gillar uniformer..
Vad var det första du sa till han: Hehe, skrev nog svar på det där i stil med att "det funkar väl det med då"..
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Att vi älskar varandra, eller roliga korta historier.
Är han beroende av något?: Cola/Pepsi max
Vad kallar du han: Älskling, snutt, baby..
Vad kallar han dig: Älskling, plutt..
Hur länge har ni vart tillsammans: Sen i Juni 2007...
När fyller han år: 18/2
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? En ros så klart för att visa min kärlek till honom.
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Snäll, rolig och kärleksfull.
Vilket år är han född: 1983
Gillar du han?: Inte bara gillar, utan älskar!

Sådärja, får visa honom detta och se ifall jag hade tokigt fel om honom, hehe.

Inga kommentarer: