torsdag 29 april 2010

Trött jag blir..

Lillkillen har varit konstant trött i typ tre veckor nu (det går ut över studierna, blir extra spänt + att tålamodet hos mig tryter) och jag har försökt säga det, och även sagt att han får gå lägga sig tidigare nån kväll.
Till svar får jag hela tiden "det är vårtrötthet, det är mycket i skolan, han kanske växer, han ska inte behöva lägga sig tidigare".
Då har jag lust att be henne vara med en hel dag i skolan och se att hur jobbigt det är att försöka lära en 11-åring det han ska lära sig i skolan.. Ingen koncentation för fem öre säger jag bara. Och det är INTE mycket i skolan nu. Näfan, sånt här blir jag riktigt less på....



Tur att man kan träna frustrationen av sig ikväll....!

Och tur att man har en partyfredag att se fram emot!

Inga kommentarer: