onsdag 7 april 2010

Sådärja, dag 3 v.14 avklarad.

Jag och bänkpressen..

Då bidde det lite träning idag med. Väldigt tidig träning dock.
Skjutsade Björn till jobbet så jag fick behålla bilen och åkte direkt till gymmet.
Sen tränade jag en kvart på löpbandet och en kvart på trappmaskinen. Brukar köra fettförbränningsprogrammet på den men nu jävlar tog jag fettförbränning PLUS. Huvva, det blev något jobbigare och svettigare, haha! Sen körde jag lite eget benprogram med lite mage och bänkpress, det va najs.


Jo, jag tog några bilder på mig igår, lite half-nude, men vafan, det vore ju inte värre än ifall jag visade mig på stranden med bikini.. Och jag börjar bli nöjdare med hur jag ser ut. Träningen gör ju verkligen skillnad, och det är underbart! Och jag känner mig mucho gladare!

Inga kommentarer: