måndag 12 april 2010

Svettrekord!


Jopps, så är det.
Idag efter jobbet åkte jag till mitt andra hem, gymmet.
Passade på att sola innan träningen oxå.
Sen körde jag 15 minuter på crosstrainern, 20 minuter på trappmaskinen och 25 minuter på löpbandet. Satan i gatan säger jag bara, va mycket jag svettades!
Körde ganska hårt på både crosstrainern och trappmaskinen men jag tror solandet gjorde så man svettades lite extra då man blev lite varm efter det.

Nu sitter man ensam hemma, som vanligt.. Björn har apmycket på jobbet nu, det tråkiga är dock att man inte får tag i honom då hans mobil ibland känner för att kuka sig.
Nudlar blev det till middag oxå. Jag hade ju sett fram emot att äta rester från gårdagen (köttfärsås och spagetti) men icke. Björn hade tatt med sig båda matlådorna fast jag igår sa att jag ville ha den ena tills ikväll. *morr*

Nu ska jag gosa lite med Hjördis, och sen kanske slänga in några syrsor till henne...

Inga kommentarer: