lördag 24 april 2010

Så jävla ballt!



Kolla in den gär snubben, shit... Han e ju grymt stark och vilken jävla kontroll han har över kroppen!!!

Just nu känner jag mig segare än segast, Björn ska komma hem med pizza snart.
Gårdagen va jättemysig och skoj. Vi spelade guitar hero, drack vin och färdigblandade cosmopolitans och blev fullare än fullast. Sen satt vi och snackade en hel del oxå.
Det gick bra att komma hem från Akalla oxå men satan va vingligt det var hahaha! Blev väckt av en väktare nån station ifrån Fruängen då han bad mig ta ner fötterna från sätet, haha... Vilket jävla ryck jag fick då, ner med fötterna på golvet och rätade upp mig fort som fan, hähää.

Skönt iaf att sitta i soffan och glo på film i en städad lägenhet, annars hade jag mått sämre. Nåt som jag tycker e riktigt najs, det är att jag nästan aldrig får huvudvärk. Ytterst sällan. Och aldrig när jag är bakis. Då blir jag bara tokigt seg.
Näfan, nu ska jag slökolla vidare på "Fäst vid dig".

1 kommentar:

Charlotte sa...

Hej. Hoppas allt väl med dig.

Har haft en personlig assistent anställd här en kort tid tid -08 som stal från oss och bröt mot tystnadsplikten. Allt är polisanmält. Man blir så ledsen. Det handlar om allt från dopsmycken till kontanter och då från min yngsta dotter. Hon vill inte lämna oss ifred. Utan fortsätter skicka kommentarer till min blogg. Vilka jag naturligtvis inte godkänner.

Vi är inte ensamma. Nu senast har hon öppnat ett Tradera konto i min äldsta dotters namn och öppnat ett Elloskonto och startat mobilabbonemang i min äldsta dotters kompis namn.

Vet inte hur vi ska bli av med henne. Hon bara fortsätter.

På andra ställen har det försvunnit pengar i spelautomater under hennes arbetspass och på ett äldreboende hon har varit inne och arbetat på har det försvunnit pengar från de gamla.

Helt klart är människan inte klok.

Fårstår att alla undrar vad jag menar. Vi vet inte hur vi ska gå tillväga. Hon håller på med alla. Något fel på henne är det solklart att det är i alla fall. Blir tokig på henne snart.