torsdag 15 april 2010

Ifall ni undrar.

Så pushar det mig en del att skriva om träningen här på bloggen. Det är ju inte alltid kul att dra till gymmet, men jag härdar ut och kör på hårt tills vidare. Det har jag gett mig fan på.

Idag fotade jag lite extra på gymmet så ni får se vilka övningar det bidde. Riktigt tungt var det idag. Det kändes som att flera blodkärl skulle spricka i skallen när man tog i för kung och fosterland!


Vadpress à 60 kg


Brände bort 110 kcal på en kvart


Benböj med 50 kg


Bort med 132 kcal


Benböj igen à 70 kg, tror jag..


Och det tyngsta av allt, tror jag skulle dö, men jag lever än! 150 kg, woho, dock blev det bara 8 reps per set.


Magmaskinerna.


Och lite baksida lår med 35 kg

Jag känner mig väldigt nöjd med träningen idag, skulle dock tränat med Eva, men hennes unge hade gått och blivit magsjuk... Vid dessa tillfällen är jag glad att jag inte har barn.
Ska hoppa in i duschen strax, sen blir till att jobba kvällspass... Och imorrn! Vet ni vad jag ska göra då?? Jag ska iväg och fika hos Zandra och träffa Meya! :-) Skojsigt!

Inga kommentarer: