torsdag 29 april 2010

Hittat!

Jag hittade min kära jacka idag!
Hade inte tappat den på vägen från bilen, utan hade tappat den eller glömt den nånstans på gymmet. Frågade efter den i receptionen och killen hittade den direkt, yay!
Nu jävlar ska jag hålla i den hårt!

Har bokat tid för att klippa mig och bli blond igen..
Ska åka till Vallentuna för att göra det oxå. Där jobbar nämligen brorsans mostrar på Vallentuna Day Spa och där klippte vi oss alltid när jag och syrran va små. Så det ska bli lite nostalgiskt att åka dit igen. Sliter med mig morsan dig oxå.


Idag har jag tränat cardio bara. 45 minuter på löpbandet i rask takt och sen en kvart på crosstrainern, men den träningen e säkerligen förstörd nu, fyra varma mackor senare. Men mätt som fan, det är jag iaf.

Nu ska jag slösurfa lite och sen hoppa i säng, det är ju en dag imorrn med. Jobb + shopping + party. Det e najs.

Inga kommentarer: