måndag 19 april 2010

Flytt?

Pratade lite med min karl igår om att jag tycker det är trist med lägenheten med tanke på att den har så hög hyra, och inget badkar.. och att det brukar sluta med att jag behöver be honom om pengar i slutet av varje månad och han sa, "ja, vill du att vi ska göra det så gör vi det självklart". Jag tycker det är så himla tråkigt nu att inte kunna spendera lika mkt pengar på sig själv som alla andra tjejer.. Visst bor vi fint, men jag bor hellre lite billigare och mår bättre över ekonomin än som det är nu.. Skulle kunna tänka mig bo närmare morsan och syrran och även skippa bilen. Då hade man sparat en del.. Typ 3000-4000 i månaden med mindre hyra och utan bil.
Nåja, vi får sätta oss ner och tänka över hur vi har det.




Nu ska jag jobba och efter det träna lite.

1 kommentar:

Friskriven sa...

Vad har ni i hyra nu?