söndag 18 april 2010

Bara halva helgen kvar då.

Jag ska strax iväg och jobba. Från 9-18. Lååånga dagar. Och idag händer det inget speciellt. Vi ska dock bada i deras bubbelpool på verandan, har aldrig testat den.. hoppas dock det är lite varmt i luften då oxå.


Jag glömde berätta om Fredagen. Var ju och hälsade på Meya, Zandra och Nicklas. Meya va pigg och glad (och riktigt söt, speciellt i sin drakdräkt!) när jag kom dit. Zandra verkade må bra oxå, skönt, och Niklas va väldans stolt, dock tyckte han att det va jobbigt att vara i ännu mer underläge nu med fyra tjejer i familjen (två honkatter oxå).
Fick hålla lite i Meya som självklart kräktes lite, det slår inte fel, men hon log en del när jag log mot henne...
Så vi fikade lite och jag funderar på att åka dit nån dag nästa vecka och ta våran vanliga fikatime som vi brukar ha en gång i veckan :-).

Efter det flyttade jag iväg morsan tillbaka till hennes lägenhet igen som va stambytt och klar. Dock gjorde hon en fet miss med att glömma båda nycklarna i lånelägenheten (dörren låser sig själv) så det var bara att ringa låssmeden och bli 900:- fattigare.. Huvva.

Nu måste jag skynda iväg mig, ha en bra dag, det ska jag försöka ha.

1 kommentar:

C sa...

Guuuu' så söt o pluttig! Jösses, de är så fantastiskt små och gulliga! Man blir lite bebissjuk.. :)

Trist med nycklarna, 900 kr lägger man ju hellre på annat än en låssmed :/