onsdag 28 april 2010

Bokat!

Då har jag bokat tid för Zorbing! Det blir av den 22 Maj. Perfa. Hoppas bara det passar Björn så han inte har jour eller annat konstigt inbokat.

Nu har jag tränat tre dar på raken iaf. Det känns skönt.
Imorrn tänkte jag oxå träna och direkt därefter hinna till bolaget... Eller kan det vara öppet på Fredag tro? Måste kolla.. w8...
Jofan, det är öppet. Då slipper jag stressa imorrn iaf. Och sen att man har skrot-Saaben som man säkerligen kör omkring i, och då kan man ju inte stanna hur som helst. Man måste ju veta om att motorn måste få svalna i minst en timme innan man åker iväg igen.


Idag har jag dock kört med Audin till gymmet och hem, ska försöka snylta med mig den till jobbet oxå, först måste Björn kolla upp så det inte tagit i nånstans då det är extremt tajt mellan däck och bil just nu. Det är ju fan 20" och inga smala däck direkt. Men man känner sig väldans fin när man åker runt med den nu.

Nåja, just nu funderar jag på ifall jag inte ska köpa lite sushi till lunch och ta med det till Björns jobb och äta där medan han kollar upp bilen.
Jo, så gör jag nog.

Inga kommentarer: