torsdag 1 april 2010

April. April...


Inte våran bil, men så ska jag säga till Björn att jag råkat göra på Audin, mohahahaha!

Jag ska då inte gå på några Aprilskämt idag. Bara så ni vet.
Men däremot ska jag försöka lura Björn att jag repat lacken på bilen, och säga att jag råkade göra det när jag skulle backa ut från parkeringen där dom andra bilarna brukar parkera knasigt, och säga att dom hade ställt sig ännu mer knasigt idag. Hoppas han går på det.... Hans kära Audi...

Jag har iaf lite roliga nyheter. Har tränat klart nu och ska hoppa in i duschen strax men innan ska jag dela med mig av träningen, körde 30 minuters rask promenad på löpbandet, och därefter en massa benövningar och lite mage. Träffade en tjej inne på omklädningsrummet som jag pratat med lite förut, både hon och jag blir röda i ansiktet bara vi tar i lite under träningen och hon tyckte att det skulle va kul om vi körde tillsammans nån dag, och vi bestämde faktiskt att vi skulle köra lite träning klockan 10 på Måndag :-). Så jag får en träningspartner som ska sporra mig, och jag henne. Skoj va?!

Nu ska jag ta mig en dusch, så man inte hinner bli stinko.

Inga kommentarer: