torsdag 15 januari 2015

Bildresultat -13 kg.

Bilen gick igenom, alltså får den rulla i ett år till, om inte nåt oförutsett händer förstås... gamla bilar vet ni.

Jag har precis fått i mig lite lunch, i dag blev det nåt roligare än en shake. Nudelwok med kycklingfilé hittade jag i frysen, nami-nami!

Innan jag lade mig i går kväll kollade jag på mig själv i spegeln och nu kan jag ju faktiskt säga att jag ser lite skillnad. -13 kg, krävs det i mina ögon för att se skillnad. Varning för mindre smickrande bilder, förstoras på eget bevåg.

Före - tjockare ben + armar, mer mage och knappt någon midja.
Efter - smalare allmänt, och en mer markerad midja. Men än är jag inte nöjd, det gäller att kämpa på!
Fasiken va najs att se lite resultat. det går sakta men säkert framåt, och sånt här motiverar en faktiskt ännu mer. Och att dessutom inte tabba sig alltför mycket, finns det gott i närheten, TA MED MÅTTA måste jag påminna mig själv. Men det här ska nog gå bra, Viktväktarna funkar SÅ bra för mig!

2 kommentarer:

Camilla sa...

WOW! Bra jobbat! Du är toppenduktig! Jag måste skärpa mig...aaaaaaaah...

Anonym sa...

Fortfarande snygging.