tisdag 20 januari 2015

70 kg!!!

Åh! Vilken UNDERBAR start på morgonen! Jag har nu nått mitt första delmål för i år. Mitt andra stora delmål från när jag började med VV. Det känns jävligt bra. Viktnedgång på totalt - 13, 7 kg! Fick nog en lite skjuts på vägen genom träningen på gymmet i går. Har inte hunnit skriva att min snälla fina mamma var här och hjälpte till med Loui medan jag sprang iväg och tränade.
Träningsvärken jag har... och som kommer vara som värst i morgon..
67 kg blir nästa delmål och 65 kg därefter. Det är den vikten jag siktat på hela tiden sen start.
Om några timmar är det fika hos Vendela, ska hålla fingrarna i schack så jag inte överskriver mina propoints framöver. Nu vill jag komma ner till en normalvikt för min längd! Har varit överviktig för länge i mitt liv nu vilket jag är sjukt trött på.

Nu - frukost, andra bästa starten på dagen i dag.


Morgonsnygg ;-)

Inga kommentarer: