onsdag 21 januari 2015

Det här med träningsvärk.

Jag har alltid trott att träningsvärken är som värst dagen efter att man tränat. Men efter några år på gymmet så insåg jag att detta inte var sant, det här med "du kommer ha SÅN träningsvärk i morgon", det stämmer inte. man kan lika gärna säga "du kommer att dö i övermorgon" för så känns det fan i kroppen när man har riktigt rejält med träningsvärk! Det är alltid dag 2 som är värst. Speciellt om man är så otränad som jag är för tillfället (tredje träningstillfället på gymmet sen förlossningen), och självklart tar man i allt man kan när man kör styrketräningen, haha.. no holding me back.

Nu ligger Loui och sover i vagnen och jag ska fortsätta med mina chocolate chip cookies. Hehe, shit vilken kamp jag hade med mig själv när jag hade både slickepott och visp i händerna! MEN, jag sket i att smaka och det gjorde jag helt rätt i. Nu har degen kylts klart i kylen och ska göras till små bollar för att sedan gräddas i ugnen. 

Eeeeat meeeeee...

Inga kommentarer: