fredag 9 januari 2015

Halvdålig slut på en bra dag.

Vilket avslut man fick på kvällen då. En tokigt skrikig unge som vägrade ALLT! GAAAH. Tur att man är starkare än barn.. än så länge.
Vi var hemma hos Erika, Niklas och Iris och hängde lite. Blev bjudna på sista lussebullarna och lite té till, Sjukt goda bullar, well done Erika!
My och Iris lekte på bra men till slut så orkade inte lillskrutt... hon har röjt hela dagen utan att sova middag, då slår det över till slut.

Nu är vi hemma i alla fall. My ligger i sin säng och Loui likaså, Loui har dock inte somnat än hör jag. Vi har haft en bra dag måste jag säga. På förmiddagen blev det lek med många av grannbarnen på Lekslottet i Tullinge, helt ok ställe. Sen såg vi på lite film och så lyckades jag plocka undan julen också.. nu fick det räcka. Julgranen står kvar men den ska få hoppa ner från balkongen i morgon.

Tänkte att vi ska åka till tippen en sväng i morgon innan det är dags att åka och gratta Tyra på hennes 1-års dag. Sen spelar Björn match och jag tänkte att vi ska hänga med syrran om hon inte redan planerat dagen, apropå det ska jag ringa henne sen när lilleman somnat.

Här kommer lite bilder från dagens roligheter.

Kiitos Tommi jag Tarja hienosta bodystä, sanoo Loui!


Dem hade sumobrottardräkter där, självklart var man tvungen att prova och shit vad jobbigt det var, haha!!
Pannkakor till lunch..

Väl hemma så såg "Olof" sorgligare och sorgligare ut.. 
På väg hem till Erika med familj, lite Fredagsmys med också.
Fina Iris i sin Elsaklänning med tillhörande peruk på sne, det är kul att se den här tjejen växa och bli större! 
Nu måste jag ner och ta hand om lilleman, han vill inte somna..

Inga kommentarer: