måndag 12 januari 2015

Sömn föder sömn.

Sitter här i vardagsrummet och tråkar lite. Har inte orkat kolla vad som går på tv ens en gång, utan slötittar på nå roliga klipp på 9:an.

Syrran stack för en stund sen, hon har hängt med oss i kväll. Alltid kul att ha henne här, och hon är så duktig med Loui tycker jag. Han har för övrigt fått sova bra i dag, vilket medförde att det "bara" tog 35 minuter för honom att somna i kväll. MYCKET BRA. MYCKET SKÖNT.

I dag blev det korvstroganoff med ris till middag, orkade inte göra sallad till middag i kväll men men man kan inte vara duktig jämt! Får se vad vågen säger i morgon, hoppas jag gått ner lite sen förra veckans vägning, så man märker att det går åt rätt håll.

Har lite planerat i veckan också, i morgon är det finska ö.f som gäller för My på eftermiddagen, på Onsdag är det fika-time med grannarna, på Torsdag ska bilen besiktas och på Fredag ska vi träffa Lillian. Syrran kommer över antingen på Tors- eller Fredag dessutom, vi får se vilken dag som passar fröken. Helgen är än så länge oplanerad.

Nä, nu ska jag se om jag hittar nåt vettigt i skafferiet, känner mig lite småhungrig.. ska försöka hålla mig borta från "gotta-hyllan". Wish me luck.

Inga kommentarer: