torsdag 8 januari 2015

Passa på att ta egentid.

Har varit upp med Loui några gånger nu sen fem i morse och kände att jag lika gärna kan gå upp och därmed få vara själv en stund innan kidsen vaknar helt. Loui har nog haft bästa natten hittills. Sov från ett i natt till fem nu på morgonen!! Längsta sovstunden sen födseln! Det går framåt.
Jag är ju bekväm för övrigt, jag ammar istället för att gunga honom på nätterna.. inte det bästa men när man tagit hela nattningen så orkar man inte så mycket. Han somnar åtminstone inte vid bröstet och det är ju det vi varit ute efter från start.
 

Kom att tänka på hur resten av veckan ser ut. Helt smockad känns det som:

Torsdag: Bvc 9.30. S över 12-15. Ev. leka med grannbarnen därefter.
Fredag: Lekland. Träffa Erika, Niklas och Iris på eftermiddagen/kvällen.
Lördag: Kalas hos Björns kusin. Ev. se Björn spela ishockey lr träffa syster yster.
Söndag: Träffa farmor på förmiddagen.

Sen skulle jag vilja träffa Lillian nån gång där, avbokade dejten förra veckan då jag hade fått så satans dåligt med sömn, men nu är man ju mycket piggare då man slipper vakna var och varannan timme! 

Nu ska jag se på lite Nyhetsmorgon, det hade suttit jävligt bra med lite té nu men vågar inte gå ner och göra i ordning, då vaknar My garanterat. Den som väntar på nåt gott...

Inga kommentarer: