onsdag 7 januari 2015

10 000 steps.

Sitter här i vardagsrummet och ser på "Jiddra inte med Zohan". Det har varit en lite halvseg kväll, lilleman har haft svårt att komma till ro i kväll. Kanske har det känts extra tufft då Björn varit iväg under kvällen. Men jag är nöjd ändå. Har fått ihop mina steg i dag.


Kom på att det är kalas i helgen. Björns kusins dotter blir 1 år. Klart vi ska dit och fira henne, det är nog sista gången vi träffar de dessutom, hela familjen flyttar till Florida om en vecka. Pappan har fått jobb där, så hela familjen flyttar dit och testar på att bo där i ett år. Spännande! Måste medge att jag är lite avis, fan va najs det hade varit att bo där! Och apropå att det är kalas, får försöka hålla mig borta från allt för mycket gotta.. kan fan inte behärska mig emellanåt alltså. Nä, nu håller jag fingrarna i schack.

Sitter här och tjattrar med Zandra på Facebook, hon bor i Östersund men kommer ner till Stockholm då Loui ska döpas. Åh, vad jag ser fram emot detta! Var hundra år sen jag träffade henne känns det som!! Måste åka dit upp sen när My och Loui blir lite större, speciellt Loui.. lite knepigt att åka iväg med två små nu, men sen så!

Nu ska jag se vidare på Zohan och sen hoppa i säng, klockan är redan halv elva och det är way past my bedtime!

Inga kommentarer: