tisdag 6 januari 2015

Min morot.

För att lyckas med sina mål krävs en himla massa disciplin, nåt som inte är helt rätt alla gånger, därför kan man behöva en liten morot..

Förra gången hade jag en belöning, när jag gick ner den vikten jag satt som mål så hade jag sagt till sambon att han skulle ta båda barnen medan jag tog ett långt och varmt bad i lugn och ro. Ingen skrik eller panik ville jag veta av då och det ordnade Björn. Nu har jag hittat en ny morot. Sakta men säkert krymper jag och i och med det så passar inte kläderna längre.. nu fick jag hem Superpresentkortet från jobbet och ska lösa in den på JC, där ska jag hitta ett par riktigt snygga jeans när jag kommit ner till mina 65 kg. Inga byxor innan det alltså! 7 kg to go! Och det fixar jag fan!


Har du nån belöning till dig själv när du når ditt mål?

Inga kommentarer: