fredag 30 januari 2015

Var är min timglasform??



The lööövhändels har blivit mycket mindre i och med att jag gått ner i vikt, men jag undrar är jag ska se lite mer timglasformad ut bakifrån. Tycker inte det där är en så charmerande "baksida". Jag kan å andra sidan inte göra så mycket åt generna, vad jag minns så har jag väl aldrig haft nån sån form.. typiskt.


Mysan med sin fina tofs vid maten, dem enda gångerna hon accepterar att ha uppsatt hår.
Sista dagen ensam hemma med kidsen denna vecka då (det har varit tålamodskrävande, speciellt då hon vägrat sova middag alla dagar förutom i dag). Väldigt skönt att veta om det. Och nästa vecka ska My till förskolan igen, om inte något oväntat händer (peppar, peppar).

I dag har vi varit på öppna förskolan i Älvsjö och därefter inhandlat lite ingredienser till kvällens middag - Pljeskavica, lite kryddiga biffar.. med hemmagjord rösti, Ajvar, Bea och Creme fraiche till. Många såser, hehe.. Brorsan gör oss dessutom sällskap och i vanlig ordning kommer han att tömma godisskåpet lite, så omtänksamt då vi sällan äter nåt därifrån.

Nu ska jag ta upp lilleman som kämpa en massa på mage, han har blivit jätteduktig och dem senaste dagarna har han faktiskt lyckats sitta lite längre stunder alldeles själv.


Inga kommentarer: