onsdag 21 januari 2015

Chocolate chip cookies.

Så, nu är kakorna klara.. tyvärr blev dem inte lika runda och fina som förra gången, men stressade lite mer då lilleman vaknade och har varit lite lättuttråkad, goda är dem nog fortare. Med andra ord smakade jag inte på nån *klapparmigsjälvpåaxeln*.



Lite för stora bollar och något för nära varandra... 

resulterade i detta... :-/
Shit vad det snöar ute. Innan vi drar och hämtar My måste jag skotta bort lite snö från uppfarten, annars kommer jag inte komma nån vart. Nu har det snöat så mycket så man kan bygga upp en ny "Olof", det tror jag att lillfisan kan tänkas vilja göra när hon kommer hem.

Har lyssnat på musik nu på eftermiddagen, Rix spelar rätt bra musik tycker jag. Så jag och Loui har dansat tillsammans lite här hemma, hehe.

Syrran kommer över i kväll kom jag på nyss. Håller oss sällskap då Björn drar och spelar hockeybockey med Daniel. Mycket trevligt.

Stackars brevbärare som är ute och sliter i snön såna här dagar. Kan inte vara lätt att cykla i detta snöoväder. Tack för att ni orkar dela ut våran post!

Inga kommentarer: