fredag 16 januari 2015

Maybe an opening.

Sitter här och pratar med en vän som jobbar på ett företag som kan tänkas behöva lite extraanställda.. skickade honom mitt personliga brev och CV, så får vi se om det skulle finnas nån tjänst för tillfället. De söker en finsktalande medarbetade på kundtjänst, så det kanske man ska söka, dock är det heltid vilket jag inte kan börja med förrän lilleman börjar förskola i Augusti. Va konstigt det låter, att han redan i år ska börja på förskolan, huvva.. men det blir nog bra.

Det var kul att hänga med Vendela och Julia på öppna förskolan i Älvsjö, barnen lekte så fint så. Lillian ska komma över i dag är det sagt, men har inte hört nåt från henne än fast jag messat henne, skulle faktiskt inte förvåna mig om hon ligger och sover, hehe.

Nu ska jag göra i ordning lite té och njuta av lugnet.. båda kidsen sover, och hoppas de gör det en liiiiten stund till så jag kan sörpla i mig mitt té i lugn och ro.

Mina två finingar, de bästa i hela världen. 

Inga kommentarer: