onsdag 21 januari 2015

Baksugen.

Nu är vi hemma igen efter tandläkarbesöket, det gick väl bra skulle jag säga. Fyra små hål varav ett åtgärdades i dag, annars såg det bra ut. Skönt att det inte tal om nån rotfyllning. Det är jag skiträdd för. Har hört så hemska saker om den skiten så nä, det hoppas jag aldrig behöva vara med om! Ny tid bokad nästa Onsdag för att fixa resterande skavanker i munnen.

Vi håller oss inne även i dag. Jag ska ta och baka lite tänkte jag. Sakta men säkert få allt hembakat klart inför dopet. Det är trots allt mindre än en månad kvar. I dag ska jag göra chocolate chip cookies. Dem jag gjorde när jag fyllde år, sjukt goda! FARLIGT GODA. Denna gång ska jag INTE smaka på degen för då går det bara utför. Ska faktiskt inte ens ta en kaka i dag. Nu vill jag gå ner i vikt utan några hinder på vägen!


Nu behöver lilleman lite lunch. 

Inga kommentarer: